Havadis | Adana | Adana merkezli Beta Enerji halka arz süreci başlıyor

Adana merkezli Beta Enerji halka arz süreci başlıyor

Beta Enerji, hisselerini halka açıyor. Talep toplama işlemleri yarın başlayıp 25 Haziran'da sona eriyor.

Beta Enerji, hisselerini halka açıyor. Talep toplama işlemleri yarın başlayıp 25 Haziran'da sona eriyor.

Adana merkezli Beta Enerji halka arz süreci başlıyor
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Adana’da transformatör üretimi yapan Beta Enerji, büyüme hedefleri doğrultusunda borsaya adım atıyor. Şirket, yeni yatırımlarını finanse etmek ve işletme sermayesini güçlendirmek için halka arz sürecini yarın başlatıyor.

Hisse başına 40 TL

Yatırımcılar, yarın başlayacak olan talep toplama sürecine 25 Haziran Perşembe gününe kadar katılabilecek. 41 aracı kurumun yer aldığı konsorsiyum üzerinden gerçekleştirilecek halka arzda, pay başına 40 TL sabit fiyat uygulanacak. Şirket, bu işlemle toplamda yaklaşık 2,4 milyar TL büyüklüğüne ulaşmayı hedefliyor. Halka arzın ardından şirketin borsadaki açıklık oranının yüzde 15 seviyesinde kalması planlanıyor.

2027 yılı için dev hedef

Elde edilecek kaynağı yeni kampüs yatırımları, makine teknolojileri ve hammadde tedariki için kullanacak olan şirket, 2027 yılı sonuna kadar cirosunu 400 milyon doların üzerine çıkarmayı amaçlıyor. Şirket yönetimi, ihracat yapılan ülke sayısını da önümüzdeki beş yıl içinde 130’a yükseltmeyi hedefliyor. Katılım endeksi kriterlerine uygun olan hisseler, Borsa İstanbul Yıldız Pazar'da işlem görecek. Yatırımcılar, bir yıl boyunca hisse satışı yapılmayacağı güvencesiyle sürece dahil olabilecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız