Havadis | Adana | Adana'da 40 derece sıcakta klimalı duraklar kapandı

Adana'da 40 derece sıcakta klimalı duraklar kapandı

Adana'da yıllardır hizmet veren klimalı duraklar artık çalışmıyor. Vatandaşlar kavurucu sıcakta otobüs beklemek için ağaç gölgesi arıyor.

Adana'da yıllardır hizmet veren klimalı duraklar artık çalışmıyor. Vatandaşlar kavurucu sıcakta otobüs beklemek için ağaç gölgesi arıyor.

Adana'da 40 derece sıcakta klimalı duraklar kapandı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Türkiye'nin en sıcak şehirlerinden biri olan Adana'da yaz ayları yerel halk için zorlu geçiyor. 2013 yılından bu yana otobüs bekleyen vatandaşlara serin bir ortam sunan güneş enerjili klimalı duraklar, bir süredir devre dışı bırakıldı.

Klimalar neden çalışmıyor

Belediyenin hayata geçirdiği bu proje, uzun yıllar boyunca yaz sıcağında toplu taşımayı kullananların imdadına yetişmişti. Ancak sistemin artık çalışmaması, durakları işlevsiz hale getirdi. Klimalar kapalı olduğu için durak içlerinde kötü kokular oluştuğunu belirten vatandaşlar, belediyenin durumu görmezden geldiğini düşünüyor.

Vatandaşlar serinlemek için ağaç gölgesi arıyor

Otobüs bekleyen Adanalılar, 40 dereceyi bulan sıcaklıklarda durakların içine girmek yerine ağaç gölgelerine sığınmayı tercih ediyor. Duraklardaki bilgilendirme ekranlarının da çalışmadığını ifade eden yolcular, belediyeden klimaların bir an önce onarılmasını ve hizmetin yeniden başlamasını bekliyor. Şehirdeki ulaşım noktalarının iyileştirilmesi, özellikle yaşlılar ve çocuklar için büyük önem taşıyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız