Adana'nın Çukurova ilçesinde gece saatlerinde bir apartmanın otoparkına giren 22 yaşındaki Mustafa C., gözüne kestirdiği motosikleti düz kontak yaparak çaldı. Güvenlik kameralarına da yansıyan hırsızlık anının ardından motosiklet sahibi A.E. soluğu emniyette aldı. Ekipler, bölgedeki kamera kayıtlarını inceleyerek şüphelinin izini kısa sürede buldu.

Olay nasıl yaşandı
Mustafa C., 25 Mayıs gecesi saat 02.00 sularında apartman otoparkına girdi. Gidon kilidini kırdığı motosikleti sessizce dışarı çıkaran şüpheli, düz kontak yöntemiyle aracı çalıştırıp olay yerinden uzaklaştı. Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, yaptıkları teknik takip sonucunda şüphelinin Yüreğir ilçesinde olduğunu belirledi.

Şüphelinin savunması neydi
Polis ekipleri, motosikletle trafikte seyir halinde olan Mustafa C.'yi durdurarak yakaladı. Emniyette ifade veren genç, suçunu inkar etmek yerine ilginç bir bahaneye sığındı. Mustafa C., "Motosikleti sadece evime dönmek için almıştım, geri bırakmaya gidiyordum" dedi. Ancak bu savunma mahkemeyi ikna etmeye yetmedi. Hakim karşısına çıkarılan şüpheli tutuklanarak cezaevine gönderilirken, motosiklet ise sahibine geri verildi.

