Havadis | Adana | Adana’da park halindeki otomobil patlamalarla kül oldu

Adana’da park halindeki otomobil patlamalarla kül oldu

Seyhan’da bir otomobil aniden alev aldı ve patlamalarla yandı. İtfaiye yangını söndürdü ancak araç tamamen kullanılamaz hale geldi.

Seyhan’da bir otomobil aniden alev aldı ve patlamalarla yandı. İtfaiye yangını söndürdü ancak araç tamamen kullanılamaz hale geldi.

Adana’da park halindeki otomobil patlamalarla kül oldu
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Adana’nın işlek caddelerinden birinde park halindeki bir araç, bir anda dumanlar içinde kalarak alev topuna döndü. Vatandaşların yangın tüpleriyle müdahale etmeye çalıştığı olayda araç peş peşe patlamalarla sarsıldı.

Neler yaşandı

Reşatbey Mahallesi Fuzuli Caddesi üzerinde park halindeki Fiat marka otomobil, henüz bilinmeyen bir nedenle yanmaya başladı. Alevler kısa sürede tüm aracı sardı. Çevredeki vatandaşlar kendi imkanlarıyla ateşi söndürmeye çalışsa da başarılı olamadı. İhbar üzerine gelen itfaiye ekipleri alevleri söndürdü ancak araç geriye sadece metal yığını olarak kaldı.

Bu durum beni nasıl etkiler

Olay, araç bakımlarının ve elektrik aksamındaki arızaların ne kadar kritik olduğunu bir kez daha hatırlattı. Park halindeki bir aracın aniden yanması, çevredeki diğer araçlar ve yayalar için de ciddi bir güvenlik riski oluşturuyor. İtfaiye ve polis ekipleri, yangının kesin çıkış nedenini belirlemek için detaylı bir inceleme yürütüyor. Yangının kundaklama mı yoksa teknik bir arıza mı olduğu ise inceleme sonunda netleşecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız