Havadis | Adana | Adana’da sahipsiz hayvanlar için sanayi ve belediye iş birliği

Adana’da sahipsiz hayvanlar için sanayi ve belediye iş birliği

AOSB ve Adana Büyükşehir Belediyesi, sokaktaki canlar için protokol imzaladı. Ortak çalışmayla hayvanların bakım ve tedavi süreçleri hızlanacak.

AOSB ve Adana Büyükşehir Belediyesi, sokaktaki canlar için protokol imzaladı. Ortak çalışmayla hayvanların bakım ve tedavi süreçleri hızlanacak.

Adana’da sahipsiz hayvanlar için sanayi ve belediye iş birliği
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Adana’nın sanayi üretim merkezi olan Hacı Sabancı Organize Sanayi Bölgesi (AOSB), bu kez üretimden ziyade toplumsal bir mesele için masaya oturdu. Şehrin yerel yönetimiyle bir araya gelen sanayiciler, sahipsiz hayvanların yaşam standartlarını yükseltecek bir adım attı.

Yeni dönemde neler değişecek

AOSB yönetimi ve Adana Büyükşehir Belediyesi, sahipsiz hayvanların sağlık hizmetlerine ulaşımını kolaylaştırmak için güçlerini birleştirdi. Protokol kapsamında hayvanların bakımı, tedavisi ve yaşam şartlarının iyileştirilmesi için ekipler koordineli çalışacak. Bu iş birliği sayesinde sokaktaki hayvanlar daha hızlı tıbbi desteğe kavuşacak.

Sanayi ve yerel yönetim buluşması

Taraflar sadece hayvanları değil, Adana’nın geleceğini de konuştu. Özellikle Ceyhan-Yumurtalık Kimya Endüstri Bölgesi’ndeki projeler masaya yatırıldı. AOSB Başkanı Bekir Sütcü, sanayi ve yerel yönetimin ortak hareket etmesinin şehrin kalkınması için kritik olduğunu vurguladı. Belediye Başkan Vekili Güngör Geçer ile yapılan bu görüşmeler, önümüzdeki dönemde yeni ortak projelerin de kapısını aralıyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız