Adana’da okullar bugün çalan son zille birlikte tatile girdi. Kent genelindeki 485 bin 252 öğrenci, bir yıllık emeğin karşılığı olan karnelerini alarak yaz tatilinin tadını çıkarmaya hazırlanıyor.
Karne günü yoğunluğu
Vali Mustafa Yavuz, Yüreğir ilçesindeki Yahya Kemal Beyatlı İlkokulu’nda düzenlenen törene katıldı. Öğrencilerin karne sevincini paylaşan Vali Yavuz, sınıfları tek tek gezdi. Başarılı bir dönemi geride bırakan öğretmenleri ve çocukları kutladı. Öğrencilere tatili sadece oyunla değil, kitap okuyarak ve sosyal aktivitelerle değerlendirmeleri tavsiyesinde bulundu.
Rakamlarla eğitim karnesi
Şehirdeki 485 bin öğrencinin dağılımı şöyle şekillendi: 45 bin 346 okul öncesi, 168 bin 209 ilkokul, 162 bin 433 ortaokul ve 109 bin 264 lise öğrencisi bugün itibarıyla derslere ara verdi. Şimdi aileleri ve öğrencileri uzun bir tatil süreci bekliyor. Eğitim takviminin yeni dönemi için hazırlıklar ise eylül ayında başlayacak.