Adana’da trafikte yaşanan bir tartışma, sosyal medyada paylaşılan görüntülerle yeniden gündeme geldi. Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Doktor M.M., trafikte tartıştığı Haluk Emre Tetik’e hakaret ettiği gerekçesiyle idari para cezası aldı. Olayın ardından savcılık, hakaret suçu dışında kamu davası açılmasına gerek görmedi.

Görüntülerin zamanlamasına dikkat çeken savunma
Doktor M.M.’nin avukatı Mine Yarız, müvekkilinin olay sırasında 6 kilometre boyunca takip edildiğini ve kaza korkusuyla durduğunu belirtti. Yarız, videonun olaydan 6 ay sonra sosyal medyada paylaşılmasını eleştirerek, sürücünün popülerlik kazanmak amacıyla hareket ettiğini iddia etti. Avukat, bu durumun doktorun mesleki itibarını zedelediğini savunuyor.

Hukuki süreçte nedir
Taraflar birbirlerinden şikayetçi olurken, savcılık hakaret suçlaması için ceza kesilmesine hükmetti. Ancak avukat Yarız, olayın sadece tek taraflı bir tartışma olmadığını ve müvekkilinin takip edilerek kışkırtıldığını öne sürüyor. Hukuki mücadele, tarafların birbirine yönelik suçlamalarıyla devam ediyor. Sosyal medya linçlerine maruz kalan doktor ise yaşananları yargı yoluyla çözmeye kararlı.


