Havadis | Adıyaman | Adıyaman Belediyesi işçilerine sendikal birleşme çağrısı

Adıyaman Belediyesi işçilerine sendikal birleşme çağrısı

Hizmet-İş Sendikası, Adıyaman Belediyesi işçilerini yeniden kendi çatısı altında toplanmaya davet etti. Sendika temsilcileri belediye yönetimiyle görüştü.

Hizmet-İş Sendikası, Adıyaman Belediyesi işçilerini yeniden kendi çatısı altında toplanmaya davet etti. Sendika temsilcileri belediye yönetimiyle görüştü.

Adıyaman Belediyesi işçilerine sendikal birleşme çağrısı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Adıyaman Belediyesi’nde çalışan işçiler bir süre önce sendikal tercihlerini değiştirmişti. Hizmet-İş Sendikası Genel Başkan Vekili Halil Özdemir, yaşanan bu ayrışmanın ardından emekçilere birleşme mesajı gönderdi. Özdemir ve beraberindeki ekip, Adıyaman Belediye Başkanı Abdurrahman Tutdere ile de bir araya geldi.

Eski sendikaya dönüş hazırlığı

Halil Özdemir, sendikalarının Adıyaman’da güçlü bir geçmişi olduğunu vurguladı. Emekçilerin haklarını korumak için yeniden bir araya gelmeleri gerektiğini savundu. Belediye Başkanı Tutdere ise sendikal tercihin kişisel bir hak olduğunu ve yönetimin bu sürece karışmayacağını belirtti.

Emekçiler için yeni dönem

Sendika yönetimi, işçilere "gelin birlikte güçlenelim" mesajı veriyor. Önümüzdeki günlerde yapılacak toplu iş sözleşmesi görüşmeleri öncesi bu çağrı kritik bir dönemece işaret ediyor. İşçilerin hangi sendikada birleşeceği, yapılacak sözleşmenin şartlarını da doğrudan etkileyecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız