Şubat depremlerinin ardından Adıyaman'ın merkezinde altyapı seferberliği yaşandı. İçme suyu, kanalizasyon ve yağmur suyu hatları tek tek yenilendi. Şimdi ise bu hatların geçtiği sokak ve caddelerde asfaltlama dönemi start aldı.
Altyapı çalışmaları tamamlandı
Belediye Fen İşleri Müdürlüğü, altyapısı biten bölgelerde üstyapıyı hızlıca ayağa kaldırıyor. Amaç, hem şehir içi ulaşımı daha güvenli kılmak hem de tozlu veya bozuk yol çilesini bitirmek. Ekipler program dahilinde etaplar halinde tüm şehri asfaltla buluşturacak.
Sırada ulaşım konforu var
Adıyaman Belediye Başkanı Abdurrahman Tutdere, sahadaki çalışmaları yakından takip ediyor. Şehrin her köşesinde yoğun bir mesai harcadıklarını belirten Tutdere, yaraların sarılmasıyla birlikte ulaşım konforunun artacağını vurguladı. Belediye, kent genelindeki yolları yenileyerek Adıyaman'ı daha yaşanabilir bir seviyeye taşımayı hedefliyor.
Peki bu çalışmalar senin günlük hayatını nasıl etkileyecek? Eğer güzergahında asfalt çalışması varsa, bir süreliğine alternatif yolları kullanman gerekebilir. Ancak kısa süreli bu aksaklık sonrası, aracınla daha düzgün ve güvenli yollarda ilerleyebileceksin. Şehir merkezindeki bu hareketlilik, Adıyaman'ın normalleşme sürecinin en somut adımlarından biri olarak görülüyor.