6 Şubat depremlerinin ardından şantiye alanına dönen Adıyaman'da belediye ekipleri ulaşım altyapısını güçlendirmek için mesaiyi artırdı. Şehrin her mahallesinde sürdürülen çalışmalar, bozuk yolların onarılmasını ve yaya güvenliğinin sağlanmasını hedefliyor.
YOLLAR VE KALDIRIMLAR YENİLENİYOR
Belediye ekipleri 1 Ocak ile 22 Haziran tarihleri arasında yoğun bir saha çalışması gerçekleştirdi. Toplam 110 bin ton asfaltı cadde ve sokaklarla buluşturan ekipler, aynı zamanda 98 bin 461 metrekare kilitli parke taşı döşedi. Yayalar için de 55 bin 512 metrekare kaldırım ve bordür çalışması tamamlandı. Estetik dokunuşlar için ise 7 bin 20 metre bazalt uygulaması yapıldı.
ŞEHRİN GELECEĞİ İNŞA EDİLİYOR
Belediye Başkanı Abdurrahman Tutdere, yapılan bu yatırımların sadece bugünkü ulaşım sorunlarını çözmekle kalmadığını, geleceğin Adıyaman’ını inşa etme hedefi taşıdığını vurguladı. Çalışmaların önümüzdeki dönemde de ihtiyaç duyulan tüm mahallelerde aralıksız süreceği açıklandı. Bu iyileştirmeler sayesinde sürücüler ve yayalar için daha güvenli bir şehir içi ulaşımı hedefleniyor.