Adıyaman'ın Kahta ilçesinde iki gencin bıçaklanmasıyla başlayan gerginlik, hastane koridorlarına sıçradı. Yaralı yakınlarının hastanede karşılaşmasıyla birlikte ortam bir anda karıştı.
Bıçaklar hastaneye taşındı
İ.A. ve M.E.G. isimli iki genç, henüz belirlenemeyen bir sebeple sokak ortasında bıçaklı kavgaya tutuştu. Yaralanan gençler sağlık ekipleri tarafından Kahta Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Ancak kavga hastane bahçesinde devam etti. Yaralıların yakınları birbirini görünce tartışma büyüdü ve kısa sürede fiziksel saldırıya dönüştü.
Polis ekipleri müdahale etti
Hastanede görevli polisler ilk müdahaleyi yaparak takviye ekip çağırdı. Ekiplerin araya girmesiyle taraflar birbirinden ayrıldı ve kavgaya karışan kişiler gözaltına alındı. Hastanede tedavi gören gençlerin durumunun ciddiyeti devam ederken, olayla ilgili geniş çaplı soruşturma sürüyor. Bundan sonraki süreçte savcılığın kavgaya karışanlar hakkında nasıl bir işlem yapacağı merak ediliyor.