Havadis | Adıyaman | Samsat Belediye Başkanı şahsi bütçesinden iki araç hibe etti

Samsat Belediye Başkanı şahsi bütçesinden iki araç hibe etti

Samsat Belediye Başkanı Halil Fırat, kendi cebinden aldığı iki aracı belediyenin hizmetine sundu.

Samsat Belediye Başkanı Halil Fırat, kendi cebinden aldığı iki aracı belediyenin hizmetine sundu.

Samsat Belediye Başkanı şahsi bütçesinden iki araç hibe etti
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Yerel yönetimlerde bütçe kısıtlılıkları bazen hizmetlerin aksamasına neden olabiliyor. Samsat Belediye Başkanı Halil Fırat, ilçesindeki eksikleri kapatmak için alışılmışın dışında bir yola başvurdu.

KENDİ BÜTÇESİNDEN ARAÇ ALDI

Başkan Fırat, iki adet sıfır kilometre aracı satın alarak belediyeye bağışladı. Belediye binası önünde düzenlenen törenle araçlar resmen hizmete girdi. Fırat, daha önce de iki araç hibe ettiğini hatırlatarak toplamda dört aracı belediye envanterine kattığını söyledi.

HİZMETLERİN DEVAMI HEDEFLENİYOR

Küçük bir ilçe belediyesi olduklarını belirten Fırat, imkanların bazen yetersiz kaldığını vurguladı. Bu yüzden taziye evlerinden öğrenci burslarına kadar birçok alanda şahsi desteklerini sürdürdüğünü ifade etti. İlçedeki tesisleşme hamlelerinin ardından, yeni araçlarla ulaşım ve lojistik süreçlerinin hızlanması bekleniyor. Peki bu araçlar sahadaki hizmet hızını ne kadar artıracak?

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız