Yerel yönetimlerde bütçe kısıtlılıkları bazen hizmetlerin aksamasına neden olabiliyor. Samsat Belediye Başkanı Halil Fırat, ilçesindeki eksikleri kapatmak için alışılmışın dışında bir yola başvurdu.
KENDİ BÜTÇESİNDEN ARAÇ ALDI
Başkan Fırat, iki adet sıfır kilometre aracı satın alarak belediyeye bağışladı. Belediye binası önünde düzenlenen törenle araçlar resmen hizmete girdi. Fırat, daha önce de iki araç hibe ettiğini hatırlatarak toplamda dört aracı belediye envanterine kattığını söyledi.
HİZMETLERİN DEVAMI HEDEFLENİYOR
Küçük bir ilçe belediyesi olduklarını belirten Fırat, imkanların bazen yetersiz kaldığını vurguladı. Bu yüzden taziye evlerinden öğrenci burslarına kadar birçok alanda şahsi desteklerini sürdürdüğünü ifade etti. İlçedeki tesisleşme hamlelerinin ardından, yeni araçlarla ulaşım ve lojistik süreçlerinin hızlanması bekleniyor. Peki bu araçlar sahadaki hizmet hızını ne kadar artıracak?