Aksaray Şehit Önder Güzel Polis Meslek Eğitim Merkezi'nde bugün büyük bir heyecan vardı. Yaklaşık 10 ay boyunca zorlu eğitim süreçlerinden geçen 485 kadın polis adayı, diplomalarını alarak meslek hayatına ilk adımını attı.
Mezuniyet töreni heyecanı
Eğitim dönemi boyunca hukuktan atış eğitimine kadar pek çok alanda uzmanlaşan adaylar, düzenlenen törenle yemin etti. Aksaray Valisi Murat Duru, mezunların disiplinli bir çalışma sürecini başarıyla geride bıraktığını vurguladı. Dereceye giren öğrencilere belgeleri verilirken, aileler de çocuklarının bu gururlu gününe tanıklık etti.
Sokaklarda güvenliği onlar sağlayacak
Mezun olan 485 kadın polis, Türkiye’nin dört bir yanındaki görev yerlerine atandı. Bu genç polisler, önümüzdeki günlerde asayişin sağlanması ve vatandaşın güvenliği için sahada görev başı yapacak. Kep atma töreniyle birlikte eğitim merkezi hayatları sona eren genç polisler için yeni bir dönem başlamış oldu.