Amasya'nın Merzifon ilçesindeki Polis Meslek Eğitim Merkezi, bugün coşkulu bir mezuniyet törenine ev sahipliği yaptı. 10 aylık zorlu eğitim sürecini başarıyla geride bırakan 162 polis adayı, resmen mesleğe adım attı.
Genç polisler sahada olacak
Merzifon Spor Salonu’nda düzenlenen törende, eğitimlerini dereceyle bitiren polis adaylarına başarı belgeleri ve hediyeleri takdim edildi. Dönem birincisi yaş kütüğüne plaket çakarken, salonu dolduran aileler ve yakınlar bu gururlu ana tanıklık etti. Amasya Valisi Önder Bakan, mezun olan polisleri tebrik ederek görevlerinde başarılar diledi.
Sokaklarda güvenliği onlar sağlayacak
Törenin sonunda edilen yemin ve edilen duaların ardından gökyüzüne atılan kepler, yeni bir dönemin başlangıcını simgeledi. Mezunlar, bundan sonra Türkiye’nin dört bir yanında kamu düzenini sağlamak ve vatandaşın huzurunu korumak için görev yapacak. 15. Piyade Eğitim Tugay Komutanı ve Merzifon 5. Ana Jet Üssü Komutanı gibi üst düzey isimlerin de katıldığı tören, hatıra fotoğraflarıyla sona erdi. Şimdi gözler, bu yeni mezunların hangi şehirlere atanacağına çevrildi.