Ankara, önümüzdeki günlerde gerçekleşecek kritik NATO Liderler Zirvesi için hazırlıklarını hızlandırdı. Emniyet ekipleri zirve öncesi güvenlik ağını daraltarak risk oluşturabilecek kişilere karşı harekete geçti.

GÜVENLİK ÇEMBERİ DARALIYOR
Ankara Emniyet Müdürlüğü, 7-8 Temmuz tarihleri arasında yapılacak NATO zirvesi için kentte kuş uçurtmuyor. Operasyon Turkuaz adı verilen çalışma kapsamında 46 ayrı tim ve 396 personel görev aldı. Ekipler, 24 saat boyunca kırmızı bölgelerde devriye gezerek güvenlik önlemlerini üst seviyeye çıkardı.

OPERASYONUN DETAYLARI
Polis ekipleri, terör, narkotik ve asayiş gibi suçlardan aranan kişileri tespit ederek tek tek yakaladı. Adliyeye sevk edilen 58 şüpheli, mahkeme kararıyla tutuklandı. Şehirdeki güvenlik denetimlerinin zirve bitene kadar aynı ciddiyetle sürmesi bekleniyor. Peki bu durum trafikte veya günlük hayatta seni nasıl etkiler? Zirve süresince kritik bölgelerde giriş çıkışların kontrollü yapılacağını ve güvenlik noktalarındaki kontrollerin artacağını şimdiden not etmende fayda var.
