Havadis | Ankara | Bakan Bayraktar Londra’da Sıfır Atık vizyonunu anlattı

Bakan Bayraktar Londra’da Sıfır Atık vizyonunu anlattı

Enerji Bakanı Alparslan Bayraktar, Londra'da Sıfır Atık Vakfı temsilcileriyle buluştu. Görüşmede Türkiye'nin çevre ve enerji stratejileri ele alındı.

Enerji Bakanı Alparslan Bayraktar, Londra'da Sıfır Atık Vakfı temsilcileriyle buluştu. Görüşmede Türkiye'nin çevre ve enerji stratejileri ele alındı.

Bakan Bayraktar Londra’da Sıfır Atık vizyonunu anlattı
KAYNAK: Demirören Haber Ajansı

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, bir dizi temaslarda bulunmak üzere gittiği İngiltere'de Sıfır Atık Vakfı'nın düzenlediği bilgilendirme toplantısına katıldı. Bakan Bayraktar, Türkiye’nin çevre politikalarıyla enerji verimliliği arasındaki bağı Londra'daki sivil toplum kuruluşu temsilcilerine aktardı.

Bakan Bayraktar Londra’da Sıfır Atık vizyonunu anlattı

LONDRA TEMASLARININ DETAYLARI

Bakan Bayraktar, Londra Büyükelçiliği'nde Sıfır Atık Vakfı Başkanı Samed Agırbaş ve bölgedeki STK temsilcileriyle bir araya geldi. Emine Erdoğan’ın himayelerinde yürütülen Sıfır Atık projesinin küresel bir marka haline geldiğini belirten Bayraktar, bu vizyonun enerji stratejileriyle nasıl bütünleştiğini anlattı. Görüşmede, karbon nötr ekonomi hedefi doğrultusunda yenilenebilir enerji ve nükleer enerji yatırımları öne çıktı.

Bakan Bayraktar Londra’da Sıfır Atık vizyonunu anlattı

TÜRKİYE'NİN ENERJİ HEDEFİ NE

Türkiye, enerji arz güvenliğini sağlamak için dışa bağımlılığı azaltmayı planlıyor. Bakan Bayraktar, yerli üretim hamlelerini bu hedefin merkezine koyduklarını vurguladı. Enerji verimliliğini sadece bir tasarruf yöntemi olarak değil, çevreci bir dönüşümün anahtarı olarak görüyorlar. Bu çalışmalar, Türkiye'nin önümüzdeki yıllarda küresel enerji piyasalarındaki konumunu güçlendirmeyi amaçlıyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız