Havadis | Ankara | Jandarma beş şehirde düğmeye bastı 341 kişi gözaltına alındı

Jandarma beş şehirde düğmeye bastı 341 kişi gözaltına alındı

Jandarma ekipleri beş ilde uyuşturucu operasyonu yaptı. Baskınlarda 341 şüpheli yakalandı.

Jandarma ekipleri beş ilde uyuşturucu operasyonu yaptı. Baskınlarda 341 şüpheli yakalandı.

Jandarma beş şehirde düğmeye bastı 341 kişi gözaltına alındı
KAYNAK: Demirören Haber Ajansı

İçişleri Bakanlığı, uyuşturucu ticaretine karşı beş ilde geniş çaplı bir operasyon yürüttü. Jandarma ekipleri, uyuşturucu madde bulunduran ve satan kişilere yönelik eş zamanlı baskınlar düzenledi.

Jandarma beş şehirde düğmeye bastı 341 kişi gözaltına alındı

Operasyonun detayları

Antalya, Aydın, Diyarbakır, Isparta ve Kayseri'de yürütülen çalışmalarda 634 jandarma personeli görev aldı. Ekipler, 146 asayiş ve 8 komando timiyle adreslere girdi. Operasyonlarda 13 özel eğitimli narkotik köpeği de görev yaptı. Bu baskınlar sonucunda uyuşturucuyla bağlantısı olduğu belirlenen 341 kişi gözaltına alındı.

Jandarma beş şehirde düğmeye bastı 341 kişi gözaltına alındı

Peki bu ne anlama geliyor

Güvenlik güçleri, yerel operasyonlarla uyuşturucu ağını daraltmayı hedefliyor. Gözaltına alınan 341 kişinin emniyetteki işlemleri sürüyor. Jandarma, uyuşturucu satıcılarına yönelik benzer operasyonların devam edeceği mesajını veriyor. Bundan sonraki süreçte savcılık, şüphelilerin ifadelerine göre yeni bağlantıları inceleyecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız