Okullarda bir eğitim yılı daha geride kaldı. Öğrenciler karnelerini alıp yaz tatiline çıkarken, belediyeler ve yerel yönetimler tatil dönemi için hazırlıklarını hızlandırdı.
Karne günü heyecanı yaşanıyor
Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okullarda eğitim gören 18 milyon öğrenci, 2025-2026 sezonunu tamamladı. Gölbaşı’ndaki İncek TEK İlkokulu ve Ortaokulu’nda düzenlenen törene Kaymakam Erol Rüstemoğlu, Belediye Başkanı Yakup Odabaşı ve ilçe yöneticileri katıldı. Öğrencilerin halk oyunları gösterisiyle başlayan program, protokolün sınıfları ziyaret edip karneleri dağıtmasıyla sürdü.
Tatil sürecinde destek sürecek
Belediye Başkanı Odabaşı, karnelerin sadece notlardan ibaret olmadığını, öğrencilerin bir yıllık emeğinin simgesi olduğunu vurguladı. Yaz dönemi için belediye olarak yeni etkinlikler hazırladıklarını belirten Odabaşı, çocuklara bol bol kitap okumalarını ve spora zaman ayırmalarını tavsiye etti. Gölbaşı Belediyesi, önümüzdeki günlerde gençlerin verimli vakit geçirmesi için sosyal ve kültürel faaliyetlerine devam edecek.