Noterlik sisteminde yeni dönem resmen başladı. Türkiye Noterler Birliği’nin 55. Olağan Genel Kurulu sonrası yönetim kadrosu değişti ve Fulya Uysal Güler başkanlık görevini devraldı.
Güler'in yeni planı ne
Fulya Uysal Güler, göreve başlar başlamaz önceliklerini sıraladı. Noterlik mesleğinin gelişimini ve birliğin kurumsal yapısının güçlendirilmesini ilk hedef olarak belirledi. Vatandaşın noterlerdeki işlem hızını artırmak ve hizmet kalitesini yukarı taşımak için yönetim kurulu üyeleriyle birlikte çalışacaklarını belirtti.
Bu durum sizi nasıl etkileyecek
Tapu işlemleri, vekaletnameler veya onay süreçleri için noterlere gittiğinde daha modern bir işleyişle karşılaşabilirsin. Noterlik işlemlerinin teknolojik altyapısının güçlenmesi, beklediğin hizmetin daha hızlı ve hatasız ilerlemesi anlamına geliyor. Yeni yönetimin atacağı dijital adımlar, işlerini daha kısa sürede halletmeni sağlayabilir.
Bundan sonra ne olacak
Güler ve yeni yönetim kadrosu, hizmet standartlarını yükseltmek için 2026 yılı ajandasını uygulamaya koyacak. Noterlik işlemlerinde daha fazla dijitalleşme göreceğimiz bu süreçte, atılan adımların vatandaş memnuniyetine ne kadar yansıyacağını önümüzdeki aylarda göreceğiz.