Havadis | Antalya | 30 yıllık diyaliz esaretine nakil mucizesiyle son verdi

30 yıllık diyaliz esaretine nakil mucizesiyle son verdi

Zonguldaklı Esin Avcı, 30 yıl boyunca makineye bağlı yaşadığı böbrek yetmezliğini nakil operasyonuyla yendi. Avcı artık özgürce su içebiliyor.

Zonguldaklı Esin Avcı, 30 yıl boyunca makineye bağlı yaşadığı böbrek yetmezliğini nakil operasyonuyla yendi. Avcı artık özgürce su içebiliyor.

30 yıllık diyaliz esaretine nakil mucizesiyle son verdi
KAYNAK: Demirören Haber Ajansı

Zonguldak'ta yaşayan 48 yaşındaki Esin Avcı, 30 yıl süren zorlu tedavi sürecinin ardından Akdeniz Üniversitesi’nde geçirdiği başarılı böbrek nakliyle yeniden hayata tutundu. Uzun yıllar diyaliz cihazına bağımlı kalan Avcı, operasyonun ardından ilk kez kana kana su içmenin tarifsiz mutluluğunu yaşadı.

30 yıllık diyaliz esaretine nakil mucizesiyle son verdi

Yeni bir hayata başlangıç

Hastalığı 30 yıl önce halsizlik ve mide bulantısıyla başlayan Avcı, yıllarca hem fiziksel hem de psikolojik olarak büyük bir savaş verdi. Vücudu giderek yıpranan ve idrar çıkışı tamamen duran Avcı, dört yıl önce umudunu bağladığı Akdeniz Üniversitesi'ne başvurdu. Beklediği uygun donörün bulunmasıyla ameliyat masasına yatan hasta, sağlığına kavuşarak yıllardır kurduğu hayalleri gerçekleştirmek için ilk adımı attı.

Küçük şeylerin büyük kıymeti

Diyaliz nedeniyle seyahat edemeyen ve günlük yaşamında sürekli kısıtlamalarla karşılaşan Avcı, artık özgürce gezebileceği günlerin hayalini kuruyor. Sağlıklı insanların en basit ihtiyaçlarının değerini çoğu zaman anlayamadığını belirten Avcı, herkesi organ bağışı konusunda daha duyarlı olmaya davet ediyor. Artık makineye bağlı kalmadan yaşayabilmenin sevincini yaşayan Avcı, bu mutluluğun nakil bekleyen tüm hastalar için gerçek olmasını diliyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız