Havadis | Antalya | Aksu’da Cuma sonrası aşure paylaşımı

Aksu’da Cuma sonrası aşure paylaşımı

Aksu Belediyesi, Muharrem ayı nedeniyle vatandaşlara aşure dağıttı. Etkinlik ile ilçede birlik ve beraberlik duyguları pekiştirildi.

Aksu Belediyesi, Muharrem ayı nedeniyle vatandaşlara aşure dağıttı. Etkinlik ile ilçede birlik ve beraberlik duyguları pekiştirildi.

Aksu’da Cuma sonrası aşure paylaşımı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Muharrem ayı geleneklerini sürdürmek isteyen Aksu Belediyesi, Cuma namazı sonrasında vatandaşlarla bir araya geldi. Aksu Merkez Camisi önünde kurulan stantlarda, belediye ekipleri hazırlanan aşureleri ikram etti.

Neden yapıldı

Belediye yönetimi, toplumsal dayanışmayı güçlendirmek ve geleneksel değerleri yaşatmak için bu etkinliği düzenledi. Başkan Vekili Mehmet Alptekin, Muharrem ayının paylaşma kültüründeki yerine dikkat çekerek bu tür buluşmaların ilçe halkıyla aralarındaki bağı kuvvetlendirdiğini belirtti.

Sırada ne var

Belediye yetkilileri, benzer sosyal ve kültürel etkinliklerin yıl boyunca farklı mahallelerde devam edeceğini duyurdu. Vatandaşlar ise yerel yönetimlerin bu tür geleneksel ikramları sürdürmesinden memnun olduklarını dile getirdi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız