Antalya’da yaşayanlar bugün kelimenin tam anlamıyla "sauna" etkisiyle karşılaştı. Termometreler 34 dereceyi gösterse de yüzde 70’lik nem oranı havayı çekilmez hale getirdi.

SOKAKLAR BOŞALDI
Sıcaklık ve nem birleşince hissedilen değer 47 dereceye kadar tırmandı. Bu durum günlük hayatı doğrudan vurdu. Öğle saatlerinde Antalya sokakları ve caddeleri ıssız kaldı. Dışarı çıkmak zorunda kalanlar ise kendilerini ya gölgeye ya da denize attı.

DENİZ SUYU BİLE 30 DERECE
Konyaaltı Sahili, sıcaktan kaçanlarla doldu. İnsanlar serinlemek için suya girse de deniz suyu sıcaklığının 30 dereceyi bulması pek de ferahlatıcı olmadı. Birçok kişi şemsiye altlarında vakit geçirmeyi tercih etti. Meteorolojik veriler bu yüksek nem oranının gün boyu etkili olacağını gösteriyor. Önümüzdeki günlerde de benzer bir tablonun yaşanıp yaşanmayacağı merak konusu.




