Antalya’da eski eşi Hanım Biçer’i kendi evinde eşarpla boğarak öldüren Hızır Çelik’in yargılandığı davanın ikinci duruşması görüldü. Maktulün ağabeyi Recep Biçer, sanığın cinayeti "aldatma" gerekçesiyle meşrulaştırmaya çalıştığını belirterek, "Biri birine mesaj attı diye adam mı öldürülür?" diyerek tepki gösterdi.

Kardeşinin çocuklarına olan düşkünlüğünün sanık tarafından bir tuzak olarak kullanıldığını vurgulayan aile, sanığın boşanma sürecinden önce de Hanım Biçer’i defalarca ölümle tehdit ettiğini mahkemeye sundu.

Mesaj iddiası gerçek dışı
Duruşmada, sanık Hızır Çelik’in cinayeti işlemek için bahane olarak kullandığı "aldatma" iddiası masaya yatırıldı. Ağabey Recep Biçer, sanığın kendisine gösterdiği mesajda sadece "Nasılsın canım" yazdığını ve muhatabın isminin bile belli olmadığını vurguladı. Biçer, kardeşinin suçsuzluğunu bildiklerini ve sanığın elinde hiçbir somut delil olmadığını ifade etti.

Güvenlik kamerası kayıtları olayı doğruladı
Olay günü Hanım Biçer ile Hızır Çelik’in siteye girişi ve kısa süre sonra Çelik’in elinde bir poşetle tek başına çıkışı güvenlik kameralarına yansıdı. Sanığın yeni bir hayat kurmaya çalışan eski eşini kandırarak eve çektiği ve burada katlettiği anlaşıldı. Mahkeme heyeti, sanık Hızır Çelik’in tutukluluk halinin devamına karar vererek duruşmayı erteledi.
