Antalya genelinde bin 774 okulda eğitim gören 484 bin 576 öğrenci ve 36 bin 295 öğretmen için yaz tatili resmen başladı. Dilşad Refizade İlkokulu’nda düzenlenen törenle öğrenciler karnelerini alarak dönemi noktaladı. Antalya Valisi Hulusi Şahin de törene katılarak çocukların sevincine ortak oldu.
Dijital dünyadan uzaklaşma vakti
Vali Hulusi Şahin, tören sırasında yaptığı konuşmada öğrencilere önemli bir tavsiyede bulundu. Çocukların yaz tatilini bilgisayar, tablet ve telefon başında geçirmek yerine dışarıda vakit geçirmelerini istedi. Şahin, "Çocuklarımız koşsunlar, eğlensinler ve sosyalleşsinler" diyerek ekran bağımlılığına karşı velileri uyardı.
Gelecekten umutluyuz
Vali Şahin, karne alan öğrenci sayısındaki yıllık azalışın üzüntü verici olduğunu belirtti. Buna rağmen öğrencilerin şen kahkahalarının okul koridorlarını doldurmasının gelecek adına umut verici olduğunu ifade etti. Tatil sürecinde öğretmenlere ve eğitim camiasına verdikleri emekler için teşekkür etti.