Antalya Konyaaltı’ndaki lüks bir rezidansta yaşayanlar, bütçeleri zorlayan aidat rakamları ve üstüne eklenen yüksek tutarlı ödemelerle huzursuz. Site yönetiminin 13 bin TL olan aidatı 20 bin TL’ye çıkarması ve üzerine 100 bin TL ek ödeme talep etmesi, komşuları karşı karşıya getirdi.
YÖNETİMDEN ŞEFFAFLIK BEKLENTİSİ
Kat maliklerinden Hediye Hin, site yönetiminin bütçe ve bilanço sunmadan bu kararları aldığını savunarak dava açtı. Toplantı süreçlerinde usulsüzlük yapıldığını öne süren Hin, aidatını ödemeyen bazı kişilerin borçlarında indirime gidilmesine de sert tepki gösterdi. Yaklaşık 6 milyon TL’lik aidat borcunun silinmesi kararını kabul etmediğini belirten Hin, "Benim ödediğim paranın, ödemeyenlere hediye edilmesine izin vermeyeceğim" dedi.
MAHKEMEDEN BİLİRKİŞİ KARARI ÇIKTI
Antalya 2. Sulh Hukuk Mahkemesi’nde görülen duruşmada taraflar dinlendi. Mahkeme, site yönetiminden karar defterini ve toplantı belgelerini istedi. Belgelerin incelenmesi için dosya uzman bilirkişiye gönderilecek. Bu süreçte sitenin su ve elektriğinin kesildiği, asansörlerin çalıştırılmadığı gibi iddialar da dosyaya girdi. Mahkeme, belgelerin tamamlanması için duruşmayı ileri bir tarihe erteledi. Şimdi gözler, bilirkişinin hazırlayacağı raporda ve yönetim defterlerindeki kayıtlarda.