Antalya'nın Muratpaşa ilçesinde sabah saatlerinde bir müstakil evden yükselen alevler mahalleyi ayağa kaldırdı. İtfaiye ekipleri yangını kontrol altına alarak büyük bir facianın önüne geçti ancak mahalle sakinlerinin tedirginliği sürüyor.

Mahallelinin bitmeyen kabusu
Kızılarık Mahallesi sakinleri, yanan evin uzun süredir boş olduğunu ve sık sık madde bağımlılarını ağırladığını belirtiyor. Mahalleli Şaban Arısoy, bölgedeki huzursuzluğu "Sürekli onları buradan uzaklaştırmaya çalışıyoruz ama tekrar geliyorlar. Bu ev en sonunda komple yanacak diye korkuyoruz" diyerek özetliyor.

Sıradaki tehlike ne
Yangın sonrası ev kullanılamaz hale geldi. Polis ekipleri olayla ilgili inceleme başlatırken, mahalleli benzer olayların tekrar yaşanmasından endişeli. Boş binaların güvenliği ve denetimi konusu, bölge halkı için çözülmesi gereken bir güvenlik sorunu olmaya devam ediyor.



