Havadis | Antalya | Antalya’da Muharrem ayı bereketi sokaklara taştı

Antalya’da Muharrem ayı bereketi sokaklara taştı

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla kentin 19 ilçesinde aşure dağıtımı başlattı. İlk ikramlar Yat Limanı ve belediye binasında yapıldı.

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla kentin 19 ilçesinde aşure dağıtımı başlattı. İlk ikramlar Yat Limanı ve belediye binasında yapıldı.

Antalya’da Muharrem ayı bereketi sokaklara taştı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Muharrem ayının geleneksel paylaşma ruhunu şehre yaymak isteyen Antalya Büyükşehir Belediyesi, hazırladığı aşureleri vatandaşlarla buluşturuyor. Belediye mutfaklarında özenle pişirilen aşureler, hem dayanışmayı pekiştirmeyi hem de vatandaşların ağzını tatlandırmayı hedefliyor.

Yat Limanı’nda ilk kepçeler atıldı

Etkinlikler kapsamında Antalya Valisi Hulusi Şahin ve Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Büşra Özdemir, Yat Limanı’nda vatandaşlara kendi elleriyle aşure ikram etti. Hemen ardından belediye ana hizmet binası önünde kurulan stantta 2 bin 500 kişilik aşure, kısa sürede bölgedeki çalışanlar ve vatandaşlar tarafından tüketildi.

19 ilçeye yayılacak

Sosyal Hizmetler Dairesi ekipleri, Muharrem ayı süresince Antalya’nın tüm ilçelerinde aşure dağıtımına devam edecek. Belediye yetkilileri, bolluk ve bereketin simgesi olan bu geleneği şehrin dört bir yanına taşıyarak vatandaşlarla bir araya gelmeyi sürdüreceklerini belirtti. Sen de önümüzdeki günlerde kendi ilçendeki dağıtım noktalarına uğrayarak bu ikrama ortak olabilirsin.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız