Muharrem ayının geleneksel paylaşma ruhunu şehre yaymak isteyen Antalya Büyükşehir Belediyesi, hazırladığı aşureleri vatandaşlarla buluşturuyor. Belediye mutfaklarında özenle pişirilen aşureler, hem dayanışmayı pekiştirmeyi hem de vatandaşların ağzını tatlandırmayı hedefliyor.
Yat Limanı’nda ilk kepçeler atıldı
Etkinlikler kapsamında Antalya Valisi Hulusi Şahin ve Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Büşra Özdemir, Yat Limanı’nda vatandaşlara kendi elleriyle aşure ikram etti. Hemen ardından belediye ana hizmet binası önünde kurulan stantta 2 bin 500 kişilik aşure, kısa sürede bölgedeki çalışanlar ve vatandaşlar tarafından tüketildi.
19 ilçeye yayılacak
Sosyal Hizmetler Dairesi ekipleri, Muharrem ayı süresince Antalya’nın tüm ilçelerinde aşure dağıtımına devam edecek. Belediye yetkilileri, bolluk ve bereketin simgesi olan bu geleneği şehrin dört bir yanına taşıyarak vatandaşlarla bir araya gelmeyi sürdüreceklerini belirtti. Sen de önümüzdeki günlerde kendi ilçendeki dağıtım noktalarına uğrayarak bu ikrama ortak olabilirsin.