Sosyal medyada görüp özendikleri Ekşili Göleti bölgesine giden dört arkadaş, havanın kararmasıyla dönüş yolunu kaybetti. Ormanlık alanda yönlerini bulamayan gençler, çaresiz kalınca 112 Acil Çağrı Merkezi’nden yardım istedi.
Bölgeye nasıl ulaştılar
Döşemealtı ilçesindeki Ekşili bölgesine giden 18 ve 20 yaşlarındaki dört genç, gün boyu doğa yürüyüşü yaptı. Akşam saatlerinde dönüşe geçen grup, karanlığın çökmesiyle birlikte patikaları karıştırdı. Telefonların zaman zaman çekmediği bölgede ekipler, gençlerin konumuna ulaşmak için zorlu bir çalışma yürüttü.
Kurtarma operasyonu sonucu ne oldu
Antalya İl Jandarma Komutanlığı bünyesindeki JAK timleri, yaklaşık üç saat süren aramanın ardından gençleri güvenli bölgede buldu. Sağlık kontrolleri yapılan ve herhangi bir yaralanması bulunmayan gençler, ekipler tarafından ailelerine sağ salim teslim edildi. Bu olay, sosyal medyada popüler olan doğa alanlarında plansız hareket etmenin risklerini bir kez daha hatırlattı.