Manavgat Emek Mahallesi'nde rutin devriye gezen polis ekibi, parkın yanında şüpheli bir hareketlilik fark etti. Ekipleri karşısında gören sürücü, motosikletini olduğu yerde bırakarak izini kaybettirdi. Polis ekipleri olay yerinde inceleme başlattı.
Neden bırakıp kaçtı
Polisin yaptığı detaylı inceleme, sürücünün neden paniklediğini gözler önüne serdi. Motosikletin üzerinde haciz kararı bulunuyordu. Ayrıca aracın geçerli bir sigortası veya muayenesi de yoktu. Sürücü, tüm bu eksikliklerin ortaya çıkacağını anlayınca kaçmayı tercih etti.
Cezanın faturası ağır oldu
Ekipler, plakası bile bulunmayan motosikleti yediemin otoparkına çekti. Sürücüye ise plakasız araç kullanmaktan 46 bin, muayene ve sigorta eksikliğinden de yaklaşık 4 bin lira olmak üzere toplam 49 bin 965 TL ceza kestiler. Şimdi herkes o sürücünün kim olduğunu ve aracın neden hacizli olduğunu sorguluyor.