Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının bereketini paylaşmak için kolları sıvadı. Şehrin dört bir yanında kurulan aşure noktaları, dayanışma kültürünü yaşatmak için vatandaşları bekliyor.
Dağıtım programı nasıl işleyecek
Belediye ekipleri, Merkez, Manavgat ve Alanya aşevlerinde hazırladıkları aşureleri 19 ilçeye taşıyacak. 26 Haziran’da Kumluca’da başlayan ikramlar, 13 Temmuz’a kadar Elmalı’ya kadar uzanan geniş bir takvimle sürecek. Aşureler genellikle ilçelerin yoğun pazar yerlerinde ve meydanlarda, saat 11.00 civarında vatandaşlara ikram edilecek.
Peki bu seni nasıl etkiler
Eğer yolun o saatlerde belirlenen pazar yerlerine veya meydanlara düşerse, bu geleneksel lezzetten ücretsiz olarak tadabilirsin. Etkinlik, sadece bir ikram değil, aynı zamanda mahalledeki komşuluk bağlarını pekiştirmeyi hedefleyen bir paylaşım sofrası niteliğinde.
Bundan sonra ne olacak
Belediyenin yayınladığı listeyi kontrol ederek yaşadığın ilçedeki dağıtım gününü ve noktasını öğrenebilirsin. Eğer kaçırırsan üzülme, program ay boyunca Antalya'nın farklı uç noktalarına ulaşmaya devam edecek.