Süper Lig'e veda eden Antalyaspor, eski teknik direktörü Bülent Korkmaz ile yeniden el sıkıştı. Kulüp yönetimi, takımın yeniden en üst lige dönmesi hedefiyle deneyimli teknik adamı Döşemealtı’ndaki tesislerde düzenlenen törenle resmen göreve getirdi.

Hedef Süper Lig'e dönüş
Antalyaspor Başkanı Mustafa Ergün, Korkmaz'ın daha önce de takıma katkı sağladığını hatırlatarak kendisine güvendiklerini belirtti. Ergün, bu iş birliğinin takımı layık olduğu Süper Lig seviyesine taşıyacağına inandıklarını vurguladı. Bülent Korkmaz ise geçmişteki hatalardan ders çıkararak zorlu bir sürece başladıklarını ve taraftarın sabrına ihtiyaç duyduklarını ifade etti.

Genç oyunculara yatırım yapılacak
Daha önceki döneminde birçok genç ismi Türk futboluna kazandırdığını hatırlatan Korkmaz, yeni dönemde de rekabetçi ve gençlere değer veren bir kadro kurmak istediğini söyledi. Antalya şehrini ve kulübün yapısını yakından tanıdığını belirten teknik direktör, 6,5 yıl sonra tekrar döndüğü kulüpte başarılı olmak için elinden geleni yapacağını dile getirdi. Taraftarlar şimdi takımın bu yeni yapılanmayla lige nasıl bir başlangıç yapacağını merak ediyor.