Süper Lig'e veda eden Antalyaspor, yeniden ayağa kalkmak için tanıdık bir ismi göreve getirdi. Kulüp yönetimi, 6,5 yıl önce takımı çalıştıran Bülent Korkmaz ile tekrar el sıkıştı.
Yeniden buluşma gerçekleşti
Döşemealtı’ndaki Atilla Vehbi Konuk Tesisleri’nde düzenlenen imza töreninde taraflar 1 yıllık sözleşmeye imza attı. Kulüp Başkanı Mustafa Ergün, Korkmaz'ın tecrübesine güvendiklerini ve hedeflerinin doğrudan Süper Lig'e dönüş olduğunu vurguladı. Bülent Korkmaz ise Antalya'nın kendisi için özel bir yer olduğunu belirterek, geçmişteki hatalardan ders çıkarıp zorlu 1. Lig sürecini başarıyla geçmek istediklerini ifade etti.
Gençlere kapı açılacak
Korkmaz, yeni dönemde sadece skora odaklanmayacağını, genç yetenekleri Türk futboluna kazandırmak için rekabetçi bir kadro kuracağını belirtti. Takımın 1. Lig'de bulunmasının üzücü olduğunu belirten tecrübeli teknik adam, taraftarın beklediği başarıyı getirmek için tüm enerjisini sahaya yansıtacağını söyledi. Şimdi gözler, Korkmaz'ın kuracağı kadronun ilk sınavına çevrildi.