Antalya'da boşandığı Hanım Biçer'i eşarp ve yastık kullanarak öldüren Hızır Çelik, ikinci kez hakim karşısına çıktı. Cinayet gecesi sanığın yanında bulunan kız arkadaşı, Çelik'in eve geldiğinde ağladığını ve "Trafikte birini öldürdüm" diyerek durumu sakladığını anlattı.
CİNAYETİN ARKA PLANI VE MAHKEME SÜRECİ
Olay, 11 Eylül 2025 gecesi Antalya Muratpaşa'da yaşandı. İddiaya göre Hızır Çelik, eski eşi Hanım Biçer ile tartıştıktan sonra onu boğarak öldürdü. Olaydan yaklaşık 16 saat sonra polisi arayıp teslim olan Çelik, tutuklanarak cezaevine gönderildi. Mahkeme sürecinde sanığın eski eşini "aldatma" iddiasıyla suçladığı, ancak maktulün ailesinin bu durumu "kurgu" olarak nitelendirdiği görüldü.
KIZ ARKADAŞININ TANIKLIĞI VE YALANI
Duruşmada tanık olarak dinlenen Svitlana L., olay gecesi Çelik'in telaşlı bir şekilde eve geldiğini söyledi. Sanığın o anlarda "Trafikte biriyle kavga ettim ve onu öldürdüm" dediğini belirten Svitlana L., cinayeti ertesi gün haberlerden öğrendiğini dile getirdi. Aile ise sanığın olay öncesinde de Hanım Biçer'i sürekli tehdit ettiğini ve "Balkondan atıp intihar süsü veririm" dediğini belirterek en ağır cezayı talep etti. Sanık ise tüm suçlamaları reddederek kendini savunmaya devam etti.
MAHKEMENİN KARARI
Duruşma sonunda mahkeme heyeti, Hızır Çelik'in tutukluluk halinin devamına karar verdi. Sanığın "kadına karşı kasten öldürme" ve "hırsızlık" suçlarından yargılanmasına devam edilecek. Taraflar arasındaki velayet tartışmaları ve tehdit iddiaları dava dosyasındaki en kritik başlıklar olmaya devam ediyor.