Havadis | Antalya | Kepezli kursiyerler sahne tozunu yuttu

Kepezli kursiyerler sahne tozunu yuttu

Kepez Belediyesi’nin Mimar Sinan Akademi öğrencileri yıl sonu gösterisiyle izleyicilerin karşısına çıktı.

Kepez Belediyesi’nin Mimar Sinan Akademi öğrencileri yıl sonu gösterisiyle izleyicilerin karşısına çıktı.

Kepezli kursiyerler sahne tozunu yuttu
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Kepez’de bir eğitim yılı daha sanat dolu anlarla geride kaldı. Erdem Bayazıt Kültür Merkezi’nde düzenlenen gala, hem kursiyerlerin emeklerini sergilediği hem de sanatseverlerin büyük ilgi gösterdiği bir akşam oldu.

Genç yetenekler sahnede

Akademi öğrencileri sahneye adım attığı andan itibaren renkli görüntüler oluşturdu. Müzik topluluğu Anadolu’nun sevilen türkülerini seslendirirken, yabancı dilde hazırlanan tiyatro oyunu ve bale gösterileri izleyicilerden tam not aldı. Modern dans ekipleri ve halk dansları toplulukları ise gecenin enerjisini zirveye taşıdı.

Kültür başkenti hedefi

Kepez Belediye Başkan Vekili İzzet Çeliktürk, yerel yönetim anlayışlarının sadece yol ve park yapmaktan ibaret olmadığını vurguladı. Kepez’i kültürün merkezi yapma hedefleri doğrultusunda 16 farklı branşta yaklaşık 5 bin öğrenciye ücretsiz eğitim verdiklerini belirten Çeliktürk, sanatın kent yaşamındaki birleştirici gücüne dikkat çekti. Kursiyerlerin performansları, belediyenin bu alandaki yatırımlarının karşılığını aldığını gösterdi.

Bundan sonra ne olacak?
Akademi yönetimi, yaz dönemiyle birlikte yeni kurs kayıtlarını başlatmaya hazırlanıyor. Kepez Belediyesi, önümüzdeki dönemde sanat eğitimine erişimi daha geniş kitlelere yaymayı hedefliyor. Bölgedeki sanatseverler, yeni dönem kayıt detaylarını belediyenin resmi kanallarından takip edebilir.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız