Alanya'da eğitim gören 2'nci sınıf öğrencileri, harçlıklarını biriktirdikleri kumbaralarını Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfı'na teslim etti. Miniklerin bu davranışı, vatan savunmasına verilen desteğin yaşının olmadığını bir kez daha hatırlattı.
Öğrencilerin bağışı ne anlama geliyor
Gönül Kemal Reisoğlu İlkokulu 2-E sınıfı öğrencileri, öğretmenleriyle birlikte vakfın Alanya temsilciliğini ziyaret etti. Çocuklar burada vakfın faaliyetlerini öğrenirken, hazırladıkları kumbarayı yetkililere teslim etti. Vakıf yetkilileri, bağışın miktarından ziyade çocukların taşıdığı sorumluluk duygusunun çok değerli olduğunu vurguladı.

Bundan sonra ne olacak
8 yaşındaki öğrenci Ahmet Tuna Atalay, tüm Türkiye'deki arkadaşlarına bağış yapmaları için çağrıda bulundu. Bu küçük adımın ülke genelinde bir farkındalık yaratıp yaratmayacağı ve benzer yardım kampanyalarının artıp artmayacağı merak konusu. Genç neslin bu duyarlılığı, sosyal sorumluluk projelerinde yeni bir motivasyon kaynağı olabilir.