Ardahan’da yaşayanlar dün gece alışılmadık bir misafirle karşılaştı. Şehir merkezine kadar sokulan bir tilki, sokak lambalarının altında sakin tavırlarıyla dikkat çekti.
Sokaklarda neler oluyor
Gece saatlerinde yerleşim alanına giren tilki, uzun süre yiyecek aradı. Çevredeki vatandaşlar bu anları cep telefonlarıyla kaydetti. Hayvanın insanlara aldırış etmeden sakin bir şekilde dolaşması, bölgedeki yaban hayatının yerleşime olan yakınlığını bir kez daha gösterdi.
Bu durum ne anlama geliyor
Yaban hayvanlarının kış veya açlık gibi sebeplerle şehir merkezine inmesi aslında beklenen bir durum. Tilki, doğadaki kaynakların azalmasıyla rotasını çöplüklere veya insanların olduğu bölgelere çevirmiş durumda. Neyse ki olay herhangi bir tatsızlık yaşanmadan tilkinin gözden kaybolmasıyla son buldu. Yetkililer bu tarz durumlarda hayvanları ürkütmemenizi ve kendi hallerine bırakmanızı öneriyor.