Havadis | Ardahan | Ardahan’da yağmur sonrası ot temizliği mesaisi başladı

Ardahan’da yağmur sonrası ot temizliği mesaisi başladı

Ardahan Belediyesi, yağışların ardından uzayan otları temizlemek için sahaya indi. Şehrin park ve bahçeleri daha düzenli bir görünüme kavuşuyor.

Ardahan Belediyesi, yağışların ardından uzayan otları temizlemek için sahaya indi. Şehrin park ve bahçeleri daha düzenli bir görünüme kavuşuyor.

Ardahan’da yağmur sonrası ot temizliği mesaisi başladı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Ardahan’da son dönemde etkili olan sağanak yağışlar, doğayı canlandırırken şehrin pek çok noktasında otların hızla uzamasına neden oldu. Belediye ekipleri, hem görüntü kirliliğini önlemek hem de vatandaşların kullanım alanlarını rahatlatmak için harekete geçti.

Otlar neden temizleniyor

Yoğun yağışlar bitki örtüsünü kısa sürede gürleştirdi. Parklar, bahçeler ve yol kenarlarında boy veren yabani otlar, hem görsel olarak düzensizlik yaratıyor hem de kullanım alanlarını daraltıyor. Belediye ekipleri, modern makinelerle bu alanları kısa sürede temizleyerek şehre estetik bir görünüm kazandırmayı amaçlıyor.

Bundan sonra ne olacak

Belediye Başkanı Faruk Demir, tüm yeşil alanların düzenli hale getirilmesi için talimat verdi. Ekipler, kent genelindeki çalışmalarını belirli bir takvim çerçevesinde sürdürecek. Çalışmaların tamamlanmasıyla parklar, yaz ayları boyunca vatandaşlar için daha konforlu ve bakımlı yaşam alanlarına dönüşecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız