Havadis | Ardahan | Ardahanlı gazetecilere bölgeden büyük ödül

Ardahanlı gazetecilere bölgeden büyük ödül

Doğu Anadolu’daki gazetecilik yarışmasında ödül alan Ardahanlı isimler ATSO’da ağırlandı. Başkan Çetin Demirci, kent basınının başarısını kutladı.

Doğu Anadolu’daki gazetecilik yarışmasında ödül alan Ardahanlı isimler ATSO’da ağırlandı. Başkan Çetin Demirci, kent basınının başarısını kutladı.

Ardahanlı gazetecilere bölgeden büyük ödül
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Ardahanlı basın mensupları, Doğu Anadolu Gazeteciler Cemiyeti ve Federasyonu’nun düzenlediği 2025 yılı ödüllerinde önemli başarılar elde etti. Bölgenin en prestijli medya organizasyonlarından biri kabul edilen yarışmada ödül alan isimler, ATSO Başkanı Çetin Demirci ile bir araya geldi.

Başarıların Ardahan için önemi

Başkan Demirci, gazetecilerin kentin tanıtımı ve sorunlarının duyurulması konusunda kritik bir rol üstlendiğini belirtti. Ödül alan isimlerin bu başarısının Ardahan’ın görünürlüğü adına gurur verici olduğunu ifade eden Demirci, tüm gazetecileri tebrik etti.

Hangi haberler ödüle layık görüldü

Yarışmada; süt üreticilerinin sorunlarını ele alan İHA Muhabiri Olgun Yıldız, Çıldır Gölü festivalini haberleştiren DHA Muhabiri Deniz Başlı ödül aldı. Ayrıca sınırda sağlık sigortası haberiyle DHA’dan Alper Turgut ve Kura Nehri fotoğrafıyla AA’dan Günay Nuh da ödül alan isimler arasında yer aldı. Ziyarette ATSO Genel Sekreteri Aşkın Kızılkaya da hazır bulundu.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız