Havadis | Aydın | ADÜ’lü genç diş hekimleri diplomalarına kavuştu

ADÜ’lü genç diş hekimleri diplomalarına kavuştu

Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi 8. dönem mezunlarını verdi. Genç hekimler kep atarak meslek hayatlarına ilk adımı attı.

Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi 8. dönem mezunlarını verdi. Genç hekimler kep atarak meslek hayatlarına ilk adımı attı.

ADÜ’lü genç diş hekimleri diplomalarına kavuştu
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi, yeni mezunlarını büyük bir heyecanla uğurladı. Atatürk Kongre Merkezi'nde gerçekleşen törende 8. dönem mezunları, aileleri ve hocalarıyla birlikte mezuniyet coşkusunu yaşadı.

YENİ MEZUNLARA TAVSİYELER VERİLDİ

Tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın ardından geleneksel zeybek gösterisiyle renklendi. Dönem birincisi Esra Örgün, mezuniyet kütüğüne ismini çakarak başarısını taçlandırdı. Akademisyenler ve meslek odası temsilcileri, genç hekimlere meslek hayatlarında etik değerlerden ve bilimsel gelişimden kopmamaları gerektiğini hatırlattı. Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Cemal İyem ise diplomanın sadece bir kağıt parçası değil, insan sağlığına hizmet edecek ağır bir sorumluluk olduğunu vurguladı.

DİPLOMALAR SAHİPLERİNİ BULDU

Dekan Prof. Dr. Sultan Keleş, fakültenin fiziksel altyapısını ve dijitalleşme süreçlerini geliştirerek öğrencileri en iyi şekilde yetiştirdiklerini ifade etti. Konuşmaların ardından dereceye giren öğrencilere plaketleri takdim edildi. Genç diş hekimleri, hep bir ağızdan hekimlik andını okuduktan sonra keplerini havaya fırlatarak mezuniyetlerini kutladı.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız