Aydın’ın Köşk ilçesi Serdaroğlu Mahallesi’nde üç katlı bir binanın en üst katı bugün alevlere teslim oldu. Çatı katında istiflenen kartonların henüz belirlenemeyen bir sebeple tutuşması üzerine bina kısa sürede duman altında kaldı.
Alevlerin yükseldiğini gören mahalle sakinleri durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine bölgeye itfaiye, polis ve sağlık ekipleri hızla ulaştı. Ekipler, yangının doğalgaz hattına sıçrama riskine karşı çevrede geniş güvenlik önlemleri aldı.
Yangın nasıl söndürüldü
İtfaiye erleri alevlere müdahale ederek yangını kısa sürede kontrol altına aldı. Evde bulunan ve yoğun duman altında kalan 4 kişi, sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesiyle güvenli bölgeye alındı. Yetkililer, dumandan etkilenen kişilerin sağlık durumlarının iyi olduğunu belirtti.
Soruşturma süreci başladı
Ekipler soğutma çalışmalarını tamamladıktan sonra olay yerinde inceleme yaptı. Yangının çıkış sebebiyle ilgili teknik çalışma devam ediyor. Mahalle sakinleri ise benzer olayların yaşanmaması için binalarda depolanan yanıcı maddeler konusunda daha dikkatli olunması gerektiğini hatırlatıyor.