Havadis | Aydın | Aydın sokaklarında Muharrem bereketi

Aydın sokaklarında Muharrem bereketi

Aydın Büyükşehir Belediyesi Muharrem ayı nedeniyle vatandaşlara aşure dağıttı. Başkan Çerçioğlu dayanışma mesajları verdi.

Aydın Büyükşehir Belediyesi Muharrem ayı nedeniyle vatandaşlara aşure dağıttı. Başkan Çerçioğlu dayanışma mesajları verdi.

Aydın sokaklarında Muharrem bereketi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Aydın Büyükşehir Belediyesi geleneksel aşure etkinliğini bu yıl da devam ettirdi. Şehrin farklı noktalarında kurulan stantlarda vatandaşlara aşure ikram edildi.

Kazanlar neden kaynadı

Muharrem ayı toplumsal dayanışmanın ve paylaşmanın en güçlü simgelerinden biri. Belediye ekipleri bu geleneği yaşatmak için hazırlıklarını tamamladı. Başkan Özlem Çerçioğlu da etkinlikte yerini alarak Muharrem ayının huzur ve bereket getirmesi dileğinde bulundu.

Bu ikram sizi nasıl etkiler

Hafta içinde işe giderken veya çarşıda yürürken yolunuz üzerindeki bu stantlara denk gelmeniz mümkün. Bir kase aşure hem küçük bir mola hem de şehrin dayanışma kültürüne dahil olmak anlamına geliyor. Vatandaşlar bu geleneğin sürdürülmesinden memnun olduğunu belirtti.

Sırada ne var

Belediye yetkilileri önümüzdeki günlerde farklı mahallelerde de benzer ikramların devam edip etmeyeceğine dair takvimi önümüzdeki saatlerde netleştirecek. Şehrin diğer noktalarında aşure kazanı ne zaman kaynayacak, takip etmeye devam edeceğiz.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız