Havadis | Aydın | Aydın sokaklarında nostaljik sinema keyfi başladı

Aydın sokaklarında nostaljik sinema keyfi başladı

Aydın Büyükşehir Belediyesi, açık hava sineması etkinliğini başlattı. Ücretsiz film gösterimleri yaz boyunca farklı ilçelerde sürecek.

Aydın Büyükşehir Belediyesi, açık hava sineması etkinliğini başlattı. Ücretsiz film gösterimleri yaz boyunca farklı ilçelerde sürecek.

Aydın sokaklarında nostaljik sinema keyfi başladı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Aydın Büyükşehir Belediyesi, yaz akşamlarını değerlendirmek isteyen vatandaşlar için nostaljik bir etkinliği yeniden hayata geçirdi. Şehrin farklı noktalarında kurulan dev ekranlar, mahalle kültürünü özleyenleri bir araya getiriyor.

Buharkent’te yoğun ilgi

Büyükşehir Belediyesi, açık hava sineması turunun ilk durağını Buharkent Cumhuriyet Meydanı olarak belirledi. Vatandaşlar Türk sinemasının popüler yapımlarından 'Aile Arasında' filmini ücretsiz izledi. Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, etkinliğin ilçe sakinlerine keyifli bir akşam yaşattığını dile getirdi.

Sıradaki adres Yenipazar

Etkinlik takvimi hız kesmeden devam ediyor. Organizasyonun ikinci durağı bugün Yenipazar Belediye Meydanı olacak. Saat 21.00’de başlayacak gösterimle birlikte, çevre ilçelerde de benzer etkinliklerin önümüzdeki günlerde yapılması planlanıyor. Yaz boyu devam edecek gösterimler, ücretsiz olarak izleyicilerle buluşacak.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız