Havadis | Aydın | Aydın trafiğinde yeni dönem Otomobil yerine motosiklet devri

Aydın trafiğinde yeni dönem Otomobil yerine motosiklet devri

Aydın'da artan trafik yoğunluğu sürücüleri motosiklet kullanmaya itti. Vatandaşlar hem zamandan tasarruf ediyor hem de daha kolay park yeri buluyor.

Aydın'da artan trafik yoğunluğu sürücüleri motosiklet kullanmaya itti. Vatandaşlar hem zamandan tasarruf ediyor hem de daha kolay park yeri buluyor.

Aydın trafiğinde yeni dönem Otomobil yerine motosiklet devri
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Aydın sokaklarında otomobil trafiği çekilmez bir hal aldı. İşe veya okula giden sürücüler her gün saatlerini yollarda kaybediyor. Çözümü otomobilden inip motosiklete binmekte bulan Aydınlıların sayısı hızla artıyor.

Neden motosiklet tercih ediliyor

Şehir merkezinde park yeri bulmak artık imkansız hale geldi. Motosiklet sahipleri ise diledikleri yere hızlıca park edebiliyor. Yakıt fiyatları cep yakarken, motosikletler otomobillere göre çok daha az benzin tüketiyor. Bakım giderlerinin düşük olması da bütçesi kısıtlı olanlar için büyük avantaj sağlıyor.

Bundan sonra ne olacak

Gençlerden emeklilere kadar her kesimden insan trafiğe takılmamak için motosiklete yöneliyor. Aydın’ın dar sokaklarında motosikletli ulaşım daha da yaygınlaşacak gibi görünüyor. Şehirdeki trafik yoğunluğu azalmazsa, trafikteki motosiklet sayısı önümüzdeki aylarda rekor seviyeye ulaşabilir.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız