Aydın Büyükşehir Belediyesi, şehirdeki ulaşım ağını güçlendirmek için başlattığı büyük projelerden birini daha bitirdi. Adnan Menderes Mahallesi ile Ata Mahallesi arasındaki bağlantıyı sağlayan yeni bulvar ve köprü, bölgedeki sürücülerin kullanımına sunuldu.
Trafik yükü azalacak
Belediye, Tabakhane Deresi üzerine 19 metre genişliğinde ve 17 metre uzunluğunda çift yönlü bir köprü inşa etti. Yaklaşık 30 milyon lira harcanan çalışma, köprünün doğu kısmındaki bağlantı yollarının bitirilmesiyle tamamlandı. Bu yeni hat, iki mahalle arasındaki geçişleri hızlandırarak yoğun saatlerde yaşanan sıkışıklığı azaltmayı hedefliyor.
Sırada ne var
Başkan Özlem Çerçioğlu, Aydın’ın 17 ilçesinde ulaşım yatırımlarına devam edeceklerini açıkladı. Şehir genelinde devam eden benzer altyapı çalışmalarının, önümüzdeki dönemde tamamlanarak trafiğe açılması bekleniyor. Şehrin diğer bölgelerinde de benzer bir rahatlama yaşanıp yaşanmayacağını ise ilerleyen aylarda göreceğiz.