Aydın’ın Buharkent ilçesinde yaşayan 3 yaşındaki A.D., evde bulduğu tiner dolu şişeyi su sanarak içti. Küçük çocuğun fenalaştığını fark eden ailesi vakit kaybetmeden hastaneye koştu.
Neler yaşandı
Çocuk evde bulduğu tiner dolu şişeyi başına dikti. Kısa süre sonra rahatsızlanan A.D.’yi yakınları hemen Buharkent Devlet Hastanesi’ne götürdü. İlk müdahalenin ardından doktorlar, çocuğun Nazilli Devlet Hastanesi’ne sevk edilmesine karar verdi. A.D. şu an yoğun bakım ünitesinde tedavi görüyor.
Bu durum
Evdeki kimyasal maddelerin çocuklar için ne kadar büyük risk taşıdığını bir kez daha görüyoruz. Küçük yaştaki çocukların ulaşabileceği yerlerde bu tarz yanıcı ve zehirli maddeleri bulundurmamak hayati önem taşıyor. Özellikle temizlik malzemeleri veya tiner gibi maddelerin çocukların kolayca erişebileceği yerlerde bırakılması, bu tür üzücü olaylara davetiye çıkarıyor.
Bundan sonra ne olur
Polis ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı. Ailenin ve çevredeki diğer insanların sürece dair ifadesi alınacak. Şimdi herkes minik A.D.’den gelecek iyi haberleri bekliyor.