Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, kent genelinde düzenledikleri kültür sanat etkinliklerine bir yenisini daha ekliyor. Yaz aylarını müzikle karşılamaya hazırlanan belediye, şehrin farklı noktalarında ücretsiz konserler organize ediyor.
Konser takvimi belli oldu
Yaza Merhaba konserleri 23 Haziran Salı akşamı Nazilli İstasyon Meydanı'nda başlıyor. Sahneye ilk olarak Ayna grubu çıkacak. Ardından 26 Haziran'da Kolpa grubu Didim Atatürk Kültür Merkezi'nde, 30 Haziran'da ise Aydilge Tekstil Park'ta hayranlarıyla bir araya gelecek.
Etkinliklerin detayları neler
Tüm konserler saat 21.30'da başlayacak ve girişler tamamen ücretsiz olacak. Başkan Çerçioğlu, düzenledikleri bu etkinliklerle kültür ve sanatı Aydın'ın her köşesine ulaştırmayı hedeflediklerini belirterek tüm vatandaşları konserlere davet etti. Yaz boyunca sürecek bu etkinliklerin, bölgedeki sosyal yaşamı hareketlendirmesi bekleniyor.