Havadis | Aydın | Aydınlı atletler İzmir pistinde rakiplerini geride bıraktı

Aydınlı atletler İzmir pistinde rakiplerini geride bıraktı

İzmir'deki Büyük Kulüpler Süper Ligi'nde iki Aydınlı sporcu kürsünün zirvesine çıktı.

İzmir'deki Büyük Kulüpler Süper Ligi'nde iki Aydınlı sporcu kürsünün zirvesine çıktı.

Aydınlı atletler İzmir pistinde rakiplerini geride bıraktı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

İzmir'de düzenlenen Büyük Kulüpler Süper Ligi 1. Kademe Yarışmaları, Aydınlı sporcuların gövde gösterisine sahne oldu. Pistin tozunu attıran iki milli sporcumuz, rakiplerini geride bırakarak büyük bir başarıya imza attı.

Zirve Aydın'ın oldu

110 metre engelli branşında yarışan Koray Uygun, 13.94 saniyelik derecesiyle bitiş çizgisini ilk sırada geçti. Hemen ardından gelen bir diğer milli atletimiz Talha Gülnihal ise 14.25 saniyelik derecesiyle ikinci olarak gümüş madalyanın sahibi oldu. Aydınlı iki sporcunun aynı anda kürsüde yer alması, ildeki atletizm potansiyelini bir kez daha gözler önüne serdi.

Başarı ne anlama geliyor

Bu derece, Aydın'ın atletizm branşında Türkiye genelindeki rekabetçi gücünü kanıtlıyor. Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü de bu tabloyu şehrin spor tarihindeki yükselen grafik olarak yorumluyor. İki sporcunun yakaladığı bu uyum, önümüzdeki lig yarışlarında Aydınlı atletlerin daha fazla madalya hedeflediğini gösteriyor. Başarı çıtasını yukarı taşıyan sporcuların, sezonun kalan etaplarında performanslarını nasıl geliştireceği merak ediliyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız