Havadis | Aydın | Aydınlılar dikkat bu hafta güneşten korunmanız gerekecek

Aydınlılar dikkat bu hafta güneşten korunmanız gerekecek

Aydın’da hava sıcaklıkları 37 dereceye çıkıyor. Uzmanlar öğle saatlerinde dışarı çıkmamanız konusunda uyarıyor.

Aydın’da hava sıcaklıkları 37 dereceye çıkıyor. Uzmanlar öğle saatlerinde dışarı çıkmamanız konusunda uyarıyor.

Aydınlılar dikkat bu hafta güneşten korunmanız gerekecek
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Aydın bu hafta kavurucu bir sıcak hava dalgasının etkisi altına giriyor. Meteoroloji verilerine göre kentte termometreler hafta boyunca 37 dereceyi gösterecek.

Termometreler yükselişe geçiyor

Hafta genelinde hava açık ve az bulutlu olacak. Pazartesi günü sıcaklık 36 derece civarında seyrederken, salı günü kısa bir nefes alıp 35 dereceye gerileyecek. Ancak çarşamba ve perşembe günleri sıcaklık tekrar tırmanarak 37 dereceye ulaşacak. Bu değerler mevsim normallerinin üzerinde seyrettiği için güneşin etkisini gün içinde en tepede hissedeceksiniz.

Kendinizi nasıl korumalısınız

Sıcaklıkların bu seviyelere çıkması özellikle kronik hastalığı olanları, yaşlıları ve çocukları doğrudan etkiliyor. Yetkililer, güneşin en dik geldiği öğle saatlerinde zorunlu olmadıkça dışarı adım atmamanızı öneriyor. Eğer dışarı çıkmanız gerekiyorsa şapkanızı takmayı ve gölgede kalmayı ihmal etmeyin. Önümüzdeki günlerde havanın mevsim normallerinin üzerinde kalmaya devam edip etmeyeceğini ise meteorolojik gözlemler belirleyecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız