Havadis | Aydın | Aydınlılar için ücretsiz konser sezonu başlıyor

Aydınlılar için ücretsiz konser sezonu başlıyor

Aydın Büyükşehir Belediyesi, yaz akşamlarını renklendirecek ücretsiz konserler düzenliyor.

Aydın Büyükşehir Belediyesi, yaz akşamlarını renklendirecek ücretsiz konserler düzenliyor.

Aydınlılar için ücretsiz konser sezonu başlıyor
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Aydın Büyükşehir Belediyesi, havaların ısınmasıyla birlikte kentteki sosyal yaşamı hareketlendirmek için kolları sıvadı. Belediye, "Yaza Merhaba" sloganıyla ücretsiz bir konser serisi başlatarak müzikseverleri bir araya getirmeyi hedefliyor.

Hangi sanatçılar sahne alacak

Etkinlikler kapsamında Türk rock müziğinin sevilen isimleri Aydınlılarla buluşacak. Serinin ilk konuğu 23 Haziran Salı günü Nazilli İstasyon Meydanı'nda konser verecek olan Ayna grubu olacak. Ardından 26 Haziran'da Didim Atatürk Kültür Merkezi'nde Kolpa, 30 Haziran'da ise Tekstil Park'ta Aydilge sahneye çıkacak.

Beni nasıl etkiler

Tüm konserler tamamen ücretsiz olarak düzenleniyor. Etkinliklerin başlama saati ise 21.30 olarak belirlendi. Eğer akşam saatlerinde açık havada keyifli vakit geçirmek veya sevdiğin sanatçıları canlı dinlemek istersen, bu etkinlikler senin için iyi bir seçenek olabilir. Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, tüm vatandaşları bu ücretsiz müzik şölenine davet etti. Yaz boyunca farklı ilçelerde benzer etkinliklerin devam edip etmeyeceğini ise zaman gösterecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız