Bozdoğan’da görev yapan Kaymakam Yunus Emre Polat, yeni görev yerine gitmek üzere ilçeye veda ediyor. Bilecik’in Yenipazar ilçesine atanan Polat, görev süresini tamamlamasının ardından ilçe sakinlerine teşekkür etti.
Yeni görev yerine gidiyor
Polat, görev süresi boyunca devletin adil ve güler yüzlü olması için çaba harcadığını belirtti. Kapısını ve gönlünü herkese açık tutmaya gayret ettiğini ifade eden Polat, vatandaşların dertlerine ortak olmaya çalıştığını söyledi. Tayin yoğunluğu nedeniyle bazı vatandaşlarla yüz yüze vedalaşamadığını belirten Polat, herkesten helallik istedi.
Bilecik'te kapısı açık olacak
Kaymakam Polat, Bozdoğan'daki kurum yöneticilerine, muhtarlara ve ilçe halkına desteklerinden dolayı teşekkür etti. Yeni görev yeri olan Bilecik’in Yenipazar ilçesinde de Bozdoğanlılara kapısının her zaman açık olduğunu vurguladı. Polat, tüm vatandaşlara selamlarını ileterek ilçeden ayrılıyor.